pin

I was at my school’s auditorium and my blackberry’s battery was running out. I asked almost everyone there if they have Blackberry’s charger. Then I came to this cute guy.

Me : Hey, ada charger BB gak?

CG : Yahh, gak ada. BB gw juga udah lobet nih.

Me : Hmm, oke deh

CG : Itu (nunjuk Pin di jas almamater), banyak bener pinnya. Gw aja sampe sekarang gak ada.

Me : Haha, ayo makanya menangin lomba biar dapet pin elang
Kalau di Prasmul, kita akan diberikan pin elang kalau kita berhasil memenangkan lomba di external

CG : Haha iya, Minta pin lu dong.

Me : Ha? Ini? (sambil memegang pin gw di jas)

CG : Bukan lah! Pin. PIN lu. Bukan pin itu

Me : Ha?

CG : Pin bb

Me : Ohh..

Gw malu dengan keterlambatan gw dalam mengolah informasi di otak. Huft

Comments

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s